Niet vergeten!

Kom je naar het origami café op 17 februari?

En vergeet je niet op te geven voor onze let’s meet and  and fold dag op 13 april!
Dé gelegenheid om elkaar te ontmoeten, inspireren, ideeën uit te wisselen en natuurlijk vouwen. 

Meer informatie en inschrijven:

https://www.origamigroepeindhoven.nl/nl/kom-we-gaan-samen-vouwen/

We kijken er naar  uit om jullie te ontmoeten.

Eén reactie

  1. Beste vouwers,
    Het is voor mij niet mogelijk naar het Origamiecafé te gaan, maar vouw wel graag. Zou u willen informeren of iemand af en toe bij mij thuis zou willen komen vouwen?
    De ingewikkelde vouwsels, zoals met de zoommiddagen, lukken niet meer.
    Ik heb nog aardig wat papier.
    Hartelijke groeten, Joke Boerma
    Tongelresestraat 246 D

Reacties zijn gesloten.